BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Bout' Senget ~

My photo
suka sebok hal org. suka surfing. suka!suka!suka!

Monday, December 13, 2010

berdebar foe interview!

huhuh!
SYAZA..SYAFIQAH sudah ambek test mrsm..
aku dgq depa kta cm pyah jaa..mmntak laa snang.hik3!!
haha!
esok. dan esok laagi aku dn ketas preksa.
syafiqah!!!syaza!!
bgtau laa aku sket cm naa test dyaa!!hukhuk.:(
dh laa x ulngkaji apa lgsong.haha:D
esok plak kna pi irshad sbbkena daftar drik.haha
x paa laa..klau aku x dpt mrsm..irshad pon jd laa..
haha..esok bff aku yg len pon kna pi daftar..
AYU..AINA..SYAZA.kena pi dato' onn..skola mak aku laa tuh.!
haha!ton dpn aku nk tnya mak aku grang ka tak kt skolah..
tataw laa nk ckp mak aku grang ka dak.
hahaa~
syafiqah nan aku kna pi irshad.weLL nk jdik ustzh laa konon..
haha!prsan lebeyh..bole jumpa kwan lama kt sna..
dikhususkn utk kwan lma yg bernama IDA ARINA.
see you there IDA!
yg lg sorg BFF aku nih..
x tau laa nk ckp..nnti kmi suma akn rndu ang gila kt sna.
nma dya IZNIZA.
dgq citaa dya dpt pi skolah kt Johor.
waaaaaaaaaaaaaa!!!
terpisah jauh gilaa..
aduhh..we will miss you very much baby.
ini kisah aku dan mereka yg laen[BFF laa tuh]..

sebenaqnya den nih x mndi lg..haha!
nk beredar dlu laa ye..
suda bebau..hik2!

assalamualaikom.!:D

0 comments: